Învățământ preșcolar
Scopul activității noastre este integrarea socială a copiilor cu dizabilități de vârstă preșcolară prin servicii de terapie specifică. Principalele obiective sunt recuperarea întârzierilor în educație, dezvoltarea armonioasă a copiilor preșcolari, dezvoltarea fizică, mentală, dezvoltarea comunicării, dezvoltarea socio-emoțională și formarea autonomiei personale. Ne bazăm pe o colaborare judicioasă și eficientă cu părinții și tutorii copiilor.
Prin activitatea instructiv-educativă desfășurată stimulăm optim fiecare copil în vederea creșterii independenței. Abordăm forme diverse de activitate: joc, muncă și învățare, deși forma predominantă rămâne jocul. În activitatea de predare folosim strategii variate, îmbinăm metode de predare clasice cu metode moderne, interactive, dispunem de mijloace de învățământ dinamice și statice: plane, bidimensionale și tridimensionale, de aparatură modernă: cutia luminoasă, tablă inteligentă etc.
Prin activitățile curriculare și extra-curriculare desfășurate în grădiniță ajutăm copii să se exprime liber, să-și etaleze cunoștințele, priceperile, să-și formeze deprinderi, să ia atitudine, să dobândească noi cunoștințe, să acționeze organizat, să se concentreze pe temă, să-și imagineze momente, să se comporte adecvat în situații diverse, să-și exprime sentimentele, să socializeze, să colaboreze pe diverse subiecte, dar să și concureze, să finalizeze diverse sarcini.